Login: Password:
Password not working or forgotten?
Na tej stronie używamy plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony, są udostępniane Google. Korzystając z niej, zgadzasz się na to.AcceptReject Show me more information

Not logged in | Log in

Škoda 44E #EU05-29
3899 Škoda 44E #EU05-29

Built: 1961     Scrapped: 1991
Polskie Koleje Państwowe S.A.
Author: mstancl csRSS ()Uploaded: 2006-01-09 00:00:00
Photostatus: Public
Width: 1040, Height: 736File size: 107.70kB
D29 number: , Timetable number: 270Train number:
15 august 1966 - Praha hlavní nádraží 15.08-1966 EU05-29 připravena k odjezdu s Expresem Hutnik na trase Praha Varšava. Jedna z mála dochovaných fotografijí z té doby. autorem je Bohumil Zeman, strojvedoucí který současně vozí EX 107 Pragu a Pendolíno v trase Praha Ostrava. Souhlas autora je
pl gt

Comments

  • Krzysztof Waszkiewiczcs newsercenzoredytor(2006-01-09 07:13:46)

    It's groundbreaking stuff...

     
  • Marcel Štanclcs (2006-01-09 07:26:33)

    Chybí řada EU05?

     
  • Piotr Kozłowskipl cenzoredytorgod(2006-01-09 07:27:16)

    Rewelacja!

     
  • Krzysztof Waszkiewiczcs newsercenzoredytor(2006-01-09 09:53:10)

    Nie bedziemy zmieniac dla jednej foty

     
  • sinisterpl (2006-01-09 11:23:08)

    Który czech pozostał w oryginalnym malowaniu???? Dzis jakiegos w Kraku widzialem w tradycyjnym malowaniu....

     
  • Paweł Okrzesikpl (2006-01-09 11:26:48)

    EP05-16, niedawno było nawet zdjęcie wrzucone (9235)

     
  • Piotr Kozłowskipl cenzoredytorgod(2006-01-09 11:28:32)

    A w tym malowaniu co na fotce jest 22 na Prokocimiu

     
  • Piotr Kozłowskipl cenzoredytorgod(2006-01-09 11:34:13)

    Który to rok w końcu ? 1960 czy 1966 ?

     
  • Marcel Štanclcs (2006-01-09 11:38:55)

    15. 08. 1966 jest foto. bylo do lat 1977 chyba? Ma ktos wiencej informacji o ruchu EP05 do Pragi?

     
  • GNpl (2006-01-09 12:04:23)

    Wiem tylko że ruch był prowadzony na przemian EU05 i E499.1 CSD. Na całej trasie pociąg obsługiwała jedna maszyna . Na granicy zmieniały się tylko drużyny trakcyjne

     
  • GNpl (2006-01-09 12:06:07)

    Ciekawostką jest też że próby z pierwszymi lokomotywami elektrycznymi CSD na 3kV odbywały się w Polsce (E499.0), gdyż w Czechosłowacji nie było jeszcze lini o takim napięciu

     
  • Marcel Štanclcs (2006-01-09 12:21:41)

    ano tak jest w czasach kdy do Niemiec jechalo sie parowozom tak do z Pragi do Warszawe jechalo sie bez zmiany loku.

     
  • Marcel Štanclcs (2006-01-09 13:02:11)

    E 499 mast w Polsce tez ET 13

     
  • GNpl (2006-01-09 14:04:58)

    a E499.0 to jakie ma teraz oznaczenie w Cechach?

     
  • Piotr Kozłowskipl cenzoredytorgod(2006-01-09 14:09:44)

    E499.0 to 140 a E499.1 to 141

     
  • Piotr Kozłowskipl cenzoredytorgod(2006-01-09 14:27:38)

    Bobinę E499.001 testowano również na odcinku Zilina - Vrutky ( 1953 r ) jedynym w tym czasie na CSD na 3kV. Natomiast E499.002 w Polsce wyjezdziła 100000 km w ramach prób ( od lutego 1954 do grudnia 1954 )

     
  • Marcel Štanclcs (2006-01-09 14:28:01)

    140 běžně kupujete a jezdí jako ET 13

     
  • GNpl (2006-01-09 17:17:13)

    Ja nawet nie wiem Czy ta E499.0 nie miała w Polsce jakiegoś dzwona. Gdzieś mi to sie o uszy obiło.

     
  • Piotr Kozłowskipl cenzoredytorgod(2006-01-09 17:31:06)

    mnie również

     
  • GNpl (2006-01-09 17:48:47)

    Chyba nawet gdzieś zdjęcie widziałem gdzes po łodzią to chyba było

     
  • karel.fcs (2006-01-09 21:33:22)

    tak si ji sehnal jsi 1

     
  • cinek21 (*.96.189.55.ipv4.supernova.orange.pl) (2006-01-10 10:07:17)

    A czy ktoś z Was zauważył szczegóły w lampach - zwłaszcza w prawej i górnej?

     
  • Marcel Štanclcs (2006-01-10 10:55:29)

    Powoli wytlumacz oc chodzi w lampach?

     
  • Piotr Kozłowskipl cenzoredytorgod(2006-01-10 14:36:15)

    Owszem, Marcel ta górna lampa jest inna od tych co dziś mają EP05

     
  • GNpl (2006-01-10 18:11:44)

    Takie były wtedy przepisy. zdaje sie że EU06 na poczatku tez tak miały

     
  • chester (*.tonagro.com.pl) (2006-01-11 09:28:14)

    I ET21 i EU07... i wszystkie wczesniejsze E-loki.

     
  • Krzysztof Waszkiewiczcs newsercenzoredytor(2006-01-12 09:25:49)

    No dobra ale na czym dokladnie roznica polega?

     
  • GNpl (2006-01-16 13:50:04)

    Zobacz na umieszczenie czerwonych świateł w reflektorach. jedno jest u góry. Nie wiem do kiedy ten przepis istniał

     
  • Rufio198 (*.aster.pl) (2006-04-02 20:36:40)

    A najfajniejsze ze ten lok po przeróbce miał opinie złosliwej i pechowej bestii na Olszynce.Zawsze cos się w nim psuło.W końcu skończył marnie.Stał(a moze moze stoi do dzisiaj)na szopie.NIe bardzo pamietam do czego słuzył.Wiem tylko ze jakies kable z niego wychodziły.

     
  • S.P (*.dynamic.chello.pl) (2010-04-04 23:31:51)

    Fajna

     
Send Your CommentUser functions
Your name:

Your message:

By sending this form you are accepting rules of this page
Share It: BloggerFacebook

Related Content

Load the map!
Comment to be commented. Comment others photos then others will comment your photos
Previous of this type | Previous Photo | Main Page | Next Photo | Next of this type
Link us
Forum style: [URL=http://rail.phototrans.eu/14,3899,0,_koda_44E_EU05_29.html][img]http://rail.phototrans.eu/images/photos/external/35/3899.jpg[/img][/URL]
HTML: <a href="http://rail.phototrans.eu/14,3899,0,_koda_44E_EU05_29.html"><img border=1 src="http://rail.phototrans.eu/images/photos/external/35/3899.jpg" alt="Taken from transport.wroc.biz"></a>